Op deze pagina vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen.

 

Wat is de levertijd van de producten?
 
Het grootste deel van onze producten is op voorraad, dit betekent dat levering zal plaatsvinden binnen 1 tot 2 weken. Vóór levering krijgt u bericht per e-mail of telefoon.



Hoe kan ik jullie bereiken?
 
U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur op het telefoonnummer +31 (0)20-7009160. Daarnaast staat de klantenservice per e-mail voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.



Waarom rekenen jullie leveringstarieven?
 
Om de productprijs laag te houden werken wij met leveringstarieven voor onze meubelseries. Leveringen vinden plaats vanuit diverse magazijnen in binnen- en buitenland, het leveringstarief dat u betaalt is om de vrachtwagen te laten rijden. Het tarief is eenmalig, dit betekent dat het niet uitmaakt of u 1 product bestelt of meerdere producten van een meubelserie, het tarief blijft hetzelfde.



Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
 
Het is mogelijk om uw bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te ruilen of te retourneren. Het enige wat u betaalt zijn de transportkosten. Voor producten met een langere levertijd dan 3 weken is het niet mogelijk de producten te retourneren. Deze worden namelijk speciaal op bestelling geproduceerd voor u.  



Hebben jullie ook een showroom?
 
Wij hebben de beschikking over meer dan 200.000 producten. Helaas is het niet mogelijk om deze allemaal in een showroom te plaatsen. Daarnaast kan de productprijs laag gehouden worden door het laten vervallen van een showroom. Wel kunt u brochures aanvragen en/of kleurstalen, zodat u een goed beeld krijgt van de producten. Ten slotte staat onze klantenservice voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.